visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjoho :)

blev uppenbar igår efter att vi varit på förfest hos kerry.
massa kul om jag får säga det själv :)

fast i slutet så var det så dryg musik att vi stack typ kvart i tre för att käka kycklingkebab.
och jag som mått så bra innan började såklart att må illa när jag tryckt i mig den jävla kebaben..

vi kan ju säga såhär, jag hann inte ens cykla till statoil innan den åkte upp igen, men vafan, då slapp man dom kalorierna xD

minns inte när jag kom hem, men vet att rummet snurrade rätt mycket där ett tag.

vaknade iaf redan halv åtta i morse så är lite smått flummig :P
som ni kanske märker..

men ja, eftersom jag spydde inatt så har jag sluppit vara bakis iaf, men har insett att det är nog bäst att skita i nattmaten hädanefter?
HA! yeah right.. precis som att det skulle hända ;D

nej, nu känner jag att jag börjar bli extra dryg.. ska nog försöka sova lite till snart :)

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback