visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

denna dagen..

nej, vet inte riktigt hur jag ska börja beskriva den..

den började dåligt iaf, åkte till lägenheten och skulle måla, men skulle plocka undan lite verktyg först..
så jag började med att tappa en kniv rätt på min stackars stortå och självklart gick den genom nageln så det började blöda..
jag dog lite, eller nej, jag dog mkt! för jag uttalade svordomar som fått satan att gråta...

iaf, efter kanske fem min så ska jag stänga dörren till sovrummet, och på något konstigt vänster klämmer jag samma stortå, och ja, jag dog ganska mkt mer än innan, för fy fan vad ont det gjorde att klämma en tå som man redan har skitont i..

sagt och gjort, så satte jag mig och målade, sen skulle jag hämta något i köket, reser mig upp, går ut i hallen och går rätt in en färgbruk som jag tydligen ställt där.. med samma fot ofc.. vad annars?!

just då ville jag dö, fast ja, det vill jag titt som tätt, men iaf.

då hör jag på p3 att det är tävlingsdags, dom spelar 3 låtar med olika städer i, och den som kan alla städerna vinner en p3 guld skiva och ett nyckelband..

rätt svar skulle iaf vara:
wien
paris
london

sagt och gjort, skicka in ett sms, för dagen kunde ju knappast bli sämre, och svor över min jävla otur..
så ni kanske fattar att jag blev lite förvånad när dom säger att jag vunnit den där jävla tävlingen, och dan blev genast lite bättre :)

..och sen lite sämre igen för att vi käka chili con carne till middag och jag råkade bränna sönder min tunga O.o
hrm.. så går det när man är ha-galen.

ikväll så blev det bio med klikken, vi såg sherlock holmes, den var riktigt bar faktiskt, det hade jag aldrig kunnat tro :)

men självklart blev humöret sämre igen när vi kommer upp ur parkeringsgaraget och det har snöat, inte särskilt lite heller..

jag hatar snö :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback