visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjoflöjt.

fick inte sova så mycket inatt, låg mest och vände mig hela natten plus att jag drömde massa mardrömmar...
... om mina fiskar. japp, du läste rätt!
i mina drömmar så var dom hälften haj och hälften.. fisk. ja men ni fattar O.o

så av den enkla anledningen så har jag gjort rent akvarit idag. hittade en halv fisk i pumpen och jag trodde att jag skulle spy O.o det är helt okej om dom är döda och hela. men inte halva.. så nasty.

men rent blev det iaf, och jag har båda händerna kvar så jag antar att det är rätt lugnt.

btw. dagens tips är att inte äta samtidigt som man kolla på true blood, åtminstone inte om det finns kött med i bilden.
att jag aldrig lär mig..

Kommentarer
Postat av: S A N N A

hej tjejen :)

vad händer hos dej? :):)

Postat av: Neha

Usch såna nätter är inte roliga

2010-02-09 @ 19:05:36
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback