visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjohej :)

har nyss kollat på surrogates och käkat cheezballs med syster.. eller ja, hon somnade när det var en halvtimme kvar av filmen så vet inte riktigt om det räknas O.o

minns inte om jag skrivit att jag varit sjuk, men det har jag nog inte..
men ja, jag har varit sjuk, eller rättare sagt jag är sjuk. hatar verkligen att vara det, blir så satans rastlös.

i vanliga fall kan jag tycka att det är skönt att dega ensam framför tv:n, men det är nog för att jag har möjligheten att gå ut och festa, vilket jag iofs har nu med, men det är inte särskilt lämpligt.
måste fokusera på att bli frisk så att jag kan börja träna :)

var en sväng i lägenheten, kollade post och sånt.
och fick städat lite efter lördagens fest.
nej jag vet, det är sorgligt att det tog 6 dagar för mig att få tummarna ur röven och städa.

det var inte så mkt iaf, det mesta var redan i kassar och det har jag klikken att tacka för :)


btw. jag och syster har köpt pepparspray, eller överfallsspray som det så fint heter.
förblindar, paralyserar och färgar överfallaren röd - i like it alot!

kanske låter lite dramatiskt, men nu förtiden kan man inte vara för säker.
dessutom har pappa tjatat om att vi skulle köpa det i evigheter :P

så nu har jag varnat er alla poteniella våldsmänn, jag har överfallsspray och jag tvekar inte att använda det!


nej, nu ska jag och min enorma huvudvärk sova :)
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback