visst känns det fint att vara vid liv en dag till.



tjoho, är hemma från melodifestivalen nu, var sjukt kul!
riktigt jäkla maffigt när det var live och typ alla bidragen lät hur bra som helst..
utom peter jöbacks låt, den lät rätt ut sagt som bajs live.. fattar inte hur den kunde gå vidare.

och annas låt var ju helt okej, men tyckte att den var ett lite sömnpiller.

lyssnade på neo - human frontier på svt play, och jisses vad jag blev förvånad.
för live var den sjukt bra! det  var världens ös när han spelade. och även om det inte hördes på tv, så stod typ alla i arenan och skrek, busvisslade, klappade händerna och stampade med fötterna för kung och fosterland.
och sen när dom visade om bidragen i repris så skrek alla "NEEEEOOO" och alla klappade och busvisslade när dom visade hans bidrag en gång till, medans dom var typ helt tysta när dom andra visades igen.

blev sjukt förvånad när han inte gick direkt till final och var skitsur, men sen när jag hörde den på datorn så lät den helt.. platt.
inte ens hälften så bra som den var live, men skitsamma, det var ändå min favoritlåt på hela kvällen :D

fattar inte hur det kan vara så stor skillnad ändå, det var ju helt sjukt :S

men det var en sjukt härlig kväll iaf, och det tackar vi systers chef för :D








btw...
hur jävla kul var det inte när christine imiterade malena ernman?
speciellt när dom skulle gå över gatan..
jag satt verkligen och grät så mycket jag garvade, helt lite hysteriskt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback