visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Fullständigt namn: Eva Mia Christine Löfgren
Smeknamn: Chrisse, Bus, Chrisseliss, Stinisen, Loppan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Kent - Mannen i den vita hatten (tro det eller ej O.o)
Beroende av: Chips :(
Vem behöver du mest just nu: Jag behöver min morfar :(
Vad tror folk om dig? Inte den blekaste faktiskt... you tell me?
Stämmer det? Kanske?
Vad får du oftast komplimanger för? Ehm.. mina ögon tror jag
Vad säger du för att imponera på någon? "Jag har faktiskt den Gröna Faran"? hahaha, vet faktiskt inte..
Hur imponerar man på dig?  Fjäska inte för Guds skull, då vill jag bara kräkas på dig
Brukar du skratta för dig själv? OM jag gör :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vet du vad den första låten från vampire diaries heter?"
Var bor du? Trelleborg
Trivs du där:  Ja, till och från.
Äger du några Converse: 5 par tror jag om jag inte minns helt fel..
Vad har du för mobil operatör:  Telenor
Är du allergisk mot något: Vissa tvättmedel, rengöringsmedel, motorolja :S
Har du haft sex idag: Nix
Nästa mål i ditt liv: Har inget mål sorgligt nog..
Vem pratade du i telefon med senast? En telefonförsäljare :S


Antal timmar sömn inatt: 9
Sov du ensam: Nej, syster sover i min säng
Brukar du komma i tid: Väldigt sällan
När mår du bra: När jag är bland älskvärda människor
När blev du fotograferad senast: I lördags
Hur känner du dig nu: Täppt i näsan och trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Eh?
Vad saknar du: Sommarvärmen
Hade du en bra kväll igår: Jag somnade 21.05...
Favoritdryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.00
Är du blyg? Egentligen ja, men försöker att vara utåtriktad ändå.
Sysslar du med någon idrott: Ska snart börja träna igen :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.
Har du spytt offentligt: OM jag har

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Pilla lite på mig själv, hahaha
Är du nöjd med ditt liv: Ja, men det kan alltid bli bättre.
Är du bortskämd: Nej, jag har snälla föräldrar men jag får verkligen inte allt jag pekar på eller allt för dyra saker. men jag är lika glad iaf :)
Vad är det värsta du vet? Svek och att förlora någon nära.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Håller jag inte koll på
Vad behöver du just nu? Fler hyllor till min bokhylla
Vad längtar du till? Sommaren och härliga sommarkvällar
Varför?  För det är härligt helt enkelt!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, det har jag!
Vad är det finaste du fått? Ska svara lite fånigt och säga "kärlek"
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om många! 
Om fem månader: Njuter av sommaren!
Gröna eller röda äpplen: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syster eller Klikken

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp, vems annars?
Har du strumpor på dig nu: Oh yes
Vad ska du göra ikväll: Ska snart sova hade jag tänkt
Är det okej att gråta: Självklart
När grät du senast: Minns inte
Laddar du ner musik och film från Internet: Japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skämma bort mig och nära & kära
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, vem bryr sig om sånt?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 09.00
Vill du gifta dig: NEJ! Inte som jag känner nu iaf
Vill du ha barn: Japp 
Gillar du att dansa: Om jag är full
Är du bra på att sjunga: Det låter som om någon har klämt en katt i en dörr

Hur vig är du: Som en frysbox
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry; Chocolate fudge brownie
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Vad äter du helst när du ser på film: Ostchips
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det xD
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp.
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej
Senaste låt du hörde: Cheryl Cole - Fight For This Love
Vad gör du på helgerna: Umgås, festar, latar mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback