visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår var jag på bio med nisse, lasson, mattias, petra, andreas och sandra.

men innan dess så käkade vi på casa mia, supergott!
jag åt en ryggbiff på ruccola bädd och parmesan och till förrätt vitlöksbröd med parmaskinka.
rena rama himmelriket :D

sen blev det som sagt bio, kollade på
shutter island.
blev ganska besviken, jag trodde att den skulle vara mycket bättre.. plus att jag räknade ut hur det skulle sluta efter typ halva filmen.
den var ju helt klart sevärd, men att den fick 8,5 av 10 kommer jag aldrig att förstå.
den var snarare ett mellanting, inte dålig.. men inte jättebra heller.
antar att det blir så när man har höga förväntningar.

något som jag störde mig sjukt mycket på var musiken.. i början och när det skulle vara läskigt så spela dom sjukt hög musik, man trodde nästan att trummhinnan skulle spräckas ett tag.
.. eller musik kan jag inte kalla det, det var typ en blandning mellan star wars och hajen.

tillslut blev det så löjligt att vi bara satt och skrattade åt den jävla musiken, sjukt överflödig!

men annars så var det en trevlig kväll, och det tackar jag för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback