visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Dag 6 – Min dag.

Min dag började inte alls bra.. jag mådde rätt ut sagt skit.

Av någon anledning så tyckte visst en kollega till mig att det var helt okej att ta ut alla sina aggressioner på mig.
Har aldrig fattat det där? Bara för man själv mår dåligt behöver man väl inte dra ner andra i skiten?

I vanliga fall så hade jag inte brytt mig, men jag är väl extra känslig idag eller något för jag hade bara lust att låsa in mig på dass och böla, alternativt köra hem. Och saken blev väl knappast bättre av att jag mådde illa som världens största bäver..

Men jag höll ut, duktigt av mig under omständigheterna tycker jag :)

Efter jobb skulle jag köra och hämta kinamat till mig och syster för att pigga upp mig lite.. fel av mig!

Jag beställde stekt ris med grönsaker och jordnötssås och ingen svamp.
Jag fick stekta grönsaker i stark sås med ris och svamp..

Jo man tackar, mitt humör blev ju inte direkt bättre om man säger så.. fattar inte hur det kunde bli fel med tanke på att han läste upp vad jag beställde när han lämnade över det och ändå fick jag något helt annat.
Tycker det känns lagom dumt att rycka upp maten för att kolla så det blir rätt också, speciellt när det aldrig blivit fel innan.. aja, antar att det finns värre saker här i världen.

Efter vi käkat så följde jag och syster med mamma till nån affär i skegrie, dom hade massa fina inredningsprylar och jag köpte två ljuslyktor. Very nice, dock så glömde jag dom hemma hos päronen så kan inte visa dom :(

Vid halv åtta stack jag hem, satte igång en maskin tvätt och diskade undan min disk, hade tänkt att dammsuga och sånt imorgon, vi får väl se hur det blir med den saken..

Nu har jag precis sett ett avsnitt av gossip girl och städat till Pucko. Nu väntar jag dock på att tvätten ska torktumlas klart :)

Funderar på att bädda om i sängen men det är inte säkert att jag får tummarna ur röven.

Detta var min dag, hoppas att er har varit bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback