visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag är det tisdag och jag har jobbat två dagar.
märks att man slappat i 4 veckor för fy tusan vad man får ont i ryggen och fossingarna av att stå i åtta timmar, spec när man inte gjort det på typ en månad O.o
men men, man vänjer sig snart :)

annars har jag inte gjort sså mkt dessa dagarna, har legat hemma hos päronen och kollat på gilmore girls typ.

skulle egentligen lägga mig tidigt idag men ändå sitter jag här, är iofs fortfarande tidigt så ska inte klaga.
men började kolla på en film, something new, har redan sett den två gånger men den är så söt att man inte kan låta bli när den går på tv :)

aja, ska fortsätta kolla nu, adiooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback