visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo bloggen :)

min morbror är på besök så jag är hemma hos mamma och pappa och leker social.. eller ja, inte för tillfället, men ni fattar :)

har varit massa duktig idag. var ute med sessan och sumo (morbrors hund) på lång promenad, det gick bra för dom kan inte jucka på varandra när vi går i raskt tempo.

igår när dom kom hit så ville sessan bara leka och sumo tyckte att hon var dryg. men nu idag så försöker han bara sätta på henne och sessan bliter honom för känslorna inte är besvarade.

dagens ungdomar!

iaf, efter promenaden så käkade vi middag och efter den så crosstrainade jag, så idag har man verkligen rört på fläsket :)

måste väl snart bege mig hemmåt för jag måste tvätta en massa, tji fick jag när jag trodde att jag kunde klara mig hela semestern utan att tvätta.. det gick inte alls kan jag passa på att dela med mig, igår tvättade jag vitt och idag ska jag tvätta svart och jeans, shorts och en massa annat, så jag får väl gå naken tills det har torkat, eller iaf utan byxor xD

nu ska jag iaf låna päronens dusch, adios :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback