visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjooo..
jag har varit duktig, jag har nyss städat till mina vilddjur, och dom har fått springa runt i sina bollar i typ en timme :)

när jag skulle städa till lucifer så hittade jag honom i hamsterhjulet O.o
anledningen till att detta är så fantastiskt är för han inte har vågat springa i hjulet sen vi flyttade hit.. antar att det var för att lukter och sånt var helt fel, han ville nämligen inte äta de första dagarna heller.
men nu har han börjat trivas iaf och det är bra :)

var som sagt nere i affären och handlade, skulle egentligen haft både morötter och gurka, men dom hade inga morötter.. aja, bara gurka är gott det också.. handlade U.S dipp till det, MUUUMS. och ramlösa ofc, lchf  for the win!

nu sitter pucko och stirrar på mig, tror bestämt att han vill ut igen..

ciaaao!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kjempe nydlig blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback