visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hejsan hoppsan :)

denna helgen har gått alldeles för snabbt om ni frågar mig!

i fredags så fyllde heléne 27, så fick fira henne lite.
köpte ett armband till henne och sen så gick vi på bio med mamma och sussie och såg the bounty hunter.
den var helt okej, men trodde det skulle finnas lite fler av dom roliga scenerna :)

i lördags så var det dags för alex 20 årsfest, massa kul :)
det var agent 007 tema så alla hade klätt ut sig till olika karaktärer.
själv så hade jag en svart klänning med en vit tröja under, och sen slips och hatt till det.. och en pistol så klart, visste inte vem jag skulle föreställa då jag aldrig sett en hel james bond film.
men folk antog att jag skulle vara den lilla kinesen som dödar folk med sin hatt, så jag körde på det :)

i morse så var jag lagom mör.. min syster ringde och väckte mig 09.30(!!!) och beordrade mig att följa med henne och mamma till malmö.. sagt och gjort, dom kom och hämtade mig och vi tog en tripp in till hornbach och och mobilia.
kom hem med taklampor till hallen, och sen så fick jag ett par supersöta skor och en tekanna som jag hittade inne på indiska av min syster i påsk/födelsedags present :)
sen att det är över en månad tills jag fyller år är ju en annan femma :P

när vi kom hem så lagade mamma supergod middag som jag åt alldeles för mkt av, och sen så gick jag och mamma och köpte hundschampoo för att jag skulle kunna bada taffie.
annika sa nämligen att hon behövde badas så tänkte vara snäll och hjälpa henne.
taffie var så snäll och samarbetade trots att hon avskyr vatten och att bli badad så jag belönade henne med en bit falukorv när hon var ren och fin :)

dock så var det något i schampoot som jag inte tålde (jag är ju allergisk mot diverse oljor, rengöringsmedel och tvättmedel samt vissa tvålar) så har fått utslag över hela armarna och det kliar satan, förhoppningsvis så förvinner det tills imorgon så jag slipper bli mobbad på jobb :P

nej, hade faktiskt tänkt att spela lite sims nu innan det är dags för sängen (ja, jag är tre år) men först lite bilder på mina presenter :)




mina supersöta rutiga skor, mihihi! det var dom enda kvar i min storlek.
great success!




min supersöta elefanttekanna, had-to-have! :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

Han har dina ögon..

Postat av: Jennie - en av tjejerna på TTS!

Hej tjejen!

Var gärna med och delta till chansen att bli veckans blogg hos oss :)



http://thetwilightseries.blogg.se/2010/april/bli-veckans-blogg.html#comment



Kram,

tjejerna på TTS

2010-04-21 @ 16:07:11
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har likadana skor som dig! :)



Sv: Vadå var den inte bra? :/, Jag som vill ha den.

2010-04-22 @ 07:45:57
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback