visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag kom att tänka på en sak..

på senaste tiden så har folk frågat mig om jag inte ska hitta en kille snart, som jag kan bli tillsammans med och bli döööölycklig.

jo, det hade varit mysigt och allt det där.. men just nu känner jag mig äcklad av allt vad killar heter.
varför?
för på sista tiden har varenda kille jag varit intresserad av endast velat ha en sak.. sex.
vilket hade varit helt okej om jag också hade varit ute efter det, men det är jag inte.

jag vill ha något mer..

och dom flesta kan nog hålla med om att det är jäkligt knäckande att träffa en kille som man verkligen gillar och sedan upptäcker att allt han vill ha är sex.
hur jag kan veta det?
jag har sagt nej till sex, men sen några dagar senare får man reda på hans kompis att han går runt och säger att vi visst haft sex.. då kan man nog dra den slutsatsen, eller?

sen finns det ju dom som blir skitsura och tjatar och gnäller, när man ändå säger nej så vill dom inte träffa en igen?

är det konstigt att man inte vill träffa fler killar då?
jag blir äcklad av bara tanken just nu..
för helt ärligt, man ska fan inte behöva ligga med någon bara för att dom ska tycka om en, då är det något som är jävligt fel.

och ja, jag fattar att alla killar inte är så, men av någon anledning dras dom till mig..

anledingen till att jag skriver detta är för att jag är så otroligt trött på att folk frågar varför jag inte har en pojkvän än, så nu vet ni, jag är en pryd jävel och det är antagligen därför jag lär vara singel ett bra tag till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback