visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

snodde denna av klikken :)


Bästa promenad: En lång jävel som jag brukar gå med mamma xD
Favoritförort: Eh.. que?
Favoritgata: Amen orka, helt ärligt xD
Favoritdrink: Sex on the beach, San Francisco & Strawberry daquiri
Äter lyxmiddag på: A9 eller jensen's ;D
Här bjuder jag mamma på middag: Huses xD
Här bjuder jag pappa på middag: Huses där med xD
Bästa mikromaten: popcorn?
Fikar gärna på: Systrar & Bönor, Espresso House..
Bästa lunchställe: Gilli eller Taipei
Bästa kaffet: Urk, dricker inte kaffe..
Bästa baren: Takbaren på hotellet vi bodde på när vi var på kreta :)
Senaste teaterföreställning: minns jag inte O.o
Senaste utställningen: Russ.. inte det heller!
En bra gå bort-present: Sprit funkar alltid :P
Favoritlyxartikel: Min mascara och läppförstoring från Dior :)
Läser just nu: Breaking Dawn & Midnight sun
Läser helst: Vampyr romaner? ;D
Favoritråvara: ANANAS!
Favoritfärg: Blå
Favoritmärke: Uhh.. finns ju så många :|
Favoritskor: Converse :D
Dricksprocent: man ska väl dricksa 15%?
Modeförebild: Jag är min egen förebild, hallå?
Motionerar: På oasen
Det dyraste jag har köpt: Min bil?
Favoritprodukt på Apoteket: Blackhead Eliminating Scrub:)
Lyssnar på: Bra musik!
Bästa förfestmusiken: Håkan Hellström - En vän med en bil eller Kom igen lena :)
Senast gnolade: RAMALAMA BANG BANG CRASH CRASH BANG BANG DING DONG DONG DONG (8)
Dansar helst till: Grease soundtracken xD
Senast köpta skivan: ... vem köper skivor?
Mitt sämsta köp någonsin: Dom är nog många :O
Senaste impulsköp: HAHA en flaska coca cola
Senaste fyndet: ...
Senaste secondhandfyndet: Hm.. handlar inte på secondhand :O
Mode jag aldrig vill se igen: Axelvaddar och haremsbyxor
Värsta huvudbonaden: Pälsmössa!
Bästa huvudbonaden: ....
Favoritaccessoar: Hello KItty klämma :D
Transportmedel: BIL!
Återvinner: Har mina stunder :D
Hejar på/håller på: Mig själv? :)
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Åker sällan kollektivt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback