visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

är det inte jävligt konstigt att när man verkligen behöver somna så kan man inte det..
eller nej, egentligen inte med tanke på att man koncentrerar sig för mycket..

var iaf på bio idag med klikken, vi såg gamer.. .helt okej faktiskt, trodde att den skulle vara bättre, men den var inte dålig. dock så var det typ bara hon, jag och tre andra tjejer i salongen, men det är samhällets förlust, inte våran.. eller nåe.

innan dess så körde jag fel. jag körde så jävla fel.  jag visste att jag körde fel, och när jag väl kommit på rätt spår så körde jag fan fel igen.. och igen.
ARHH, jag visst var jag skulle, men jag kom inte dit.. jag kom till centralen, jag blev arg och klikken blev nog lite rädd O.o det slutade iaf med att jag parkera på stortorget sen var vi snabba som spirit för att hinna till bion..

men ja, man lär sig av sina misstag kan man väl hoppas, men eftersom att det är mig vi pratar om så är det inte särskilt troligt.

innan i malmö var jag också i malmö med syster.  vi shoppade på lagerhaus och jag kom hem med en fruktskål, duschdraperi och bakistabletter xD

aja, nu får väl jag försöka sova, något säger mig att jag komemr vara en död lax imorgon :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback