visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag har tråkigt.. så nu ska jag lista vad som går fet bort när det gäller killar,
inte för jag tror att listan lär bli särskilt lång.. eller rolig men skitsamma ;D

  • piercingar i tungan, näsan, naveln.. finns det något skabbigare? det är inte ens snyggt på tjejer så för fan, sluta med sånt trams! nu när jag tänker efter så gillar jag inte när dom har hål i öronen heller.. (DOCK så går piercingar i ögonbrynet och läppen hur bra som helst :)
  • såna hobbyniggah kepsar och alla kläder som har någon slags koppling med wu tang klan ? och liknande.. behöver jag ens förklara varför?
  • långa naglar, både på tår och fingrar.. jirk, skaffa en nagelklippare?
  • helsnaggat hår.. jag gillar när killar har lite längre hår som man kan ruffsa i, eller åtminstone lite stubb, mhm!
  • skägg! det gör ju så jävla ont att kyssa nån som har skägg, dom kan ju själv testa att gnugga ett freakin' jävla sandpapper i huvudet?
  • rökare.. feströkning går väl bra, men inte annars. är inte intresserad av att kyssa en askkopp eller att det ska lukt fimp om en hela dagarna långa. örk. om man nu inte kan klara sig utan nikotin så får dom hellre snusa, det luktar inte röv och ingen har dött av att vara passiv snusare!
  • arbetslösa.. och nu snackar jag dom som inte försöker få ett jobb, utan bara sitter på röven hela dagarna och spelar tv-spel och pimplar öl, jisses, klipp dig och skaffa ett jobb? sjukt avtändande. dom som aktivt söker jobb har jag såklart inget emot :)
  • våldtäktsmän, alkoholister, knarkare och mördare är inget som intresserar mig heller.

Kommentarer
Postat av: HelloNicki





Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki



2009-09-04 @ 14:50:52
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Mia

Svara gärna på dagens fråga i min blogg. Kul att se vad du hade valt! :) Svarar tillbaka på kommentaren sen!

2009-09-04 @ 21:32:58
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: josefin

hahahaa :)

2009-09-05 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback