visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Vad heter du: Christine Löfgren

Hur bor du: Hemma hos mamma och pappa men flyttar "snart" in i min lägenhet :P

Brukar du komma i tid: Hrm.. haha, har en tendens att vara försenad

Hur lång är du: 1.74

Kan du laga mat: Japp, men jag väljer att inte göra det :P

Vad jobbar du med/pluggar du: Elmontör O.o

Vad har du på dig just nu: jeans och min jobbetröja XD

Har du någon fobi: Katter, spindlar, mörker.. och en jävla massa annat O.o

Hade du en bra kväll igår: Jadå.

Vilket är ditt senaste inköp:
ostchips :$

Din favoritdryck på morgonen
: mjölk ellervatten

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Lönen ^^

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Vad hade du sönder senast:
säkert något på jobbet O.o

Vem snackade du med senast: alexander och klikken på msn :)

Varm favoritdricka: varm choklad :D

Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten!

Alkoholhaltig favoritdricka: redbull vodka O.o

När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör dumma saker dagligen.. sån är jag :)

Saknar du någon just nu: mhm :/

Vad ska man göra för att få dig irriterad: upprepa det man säger :O

Någon du stör dig på: har en del rövhuven på mitt jobb :P

Intressen: stirra in i väggen eller spela framville? ;)

Senaste person du kramade: Heléne

Senaste person som ringde dig: Heléne

Vad drack du senast: vatten :)

Vill du ha barn: någon gång i framtiden..

Längtar du till din nästa födelsedag: NEJ!
Har du rakat dina ben någon gång: Jaoo

Är du sugen på något nu: en redbull vodka O.o hahahah

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga, dricker inte kaffe.
Använder du hudkräm: ja, när jag känner för det!

Attraheras du av män med skägg: brys på vem skägget sitter på ;D

Micro-pop eller poppa själv:
biopopcorn :D

Brukar du baka: nej, men kul är det!

Röstade du i det senaste valet: nix,

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: det kan alltid bli bättre!

Vilken låt lyssnade du senast på: Donkeyboy - Ambitions

Har någon annan sovit i din säng inatt: Jaooo, Heléne, men det brukar hon göra xD

Vad tycker du är äckligt: orkar inte rabbla upp allt :O

Har du pengar på mobilen: abonnemang :)

Vilken svordom använder du mest: fan, fitta, kuk, jävla, helvete .. the list goes on and on

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.08 :P

Var köper du dina matvaror ifrån: Maxi, willys, citygross


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: brys på om jag är skabbig eller inte xD

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: om jag vann mkt pengar skulle jag nog byta ut den gröna faran mot en nyare modell :O (förlåt faran :/)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jag tror det o.O

När var senast någon stötte på dig: ? i lördags ^^

Vad åt du till middag senast: kassler xD

Kan du vissla: nej :/ :$

Tittade du på tecknat när du var liten: all the time :)

Äger du några popband t-shirts:
jaooo, typ 500 med paramore, sen nån med kent och lars winnerbäck.


När flög du senast: när vi skulle hem från turkiet

Pratar du några andra språk:
engelska, pyttelite tyska ^^

Har du gråtit offentligt: MHM

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar
: Jaoo, vill tatuera mig igen.


Vad har du med dig in på bion: sällskap, dricka och snacks :D

Vad har du för väder
: vetefan, orkar inte titta efter..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: engelska, dock bara för att jag var grym på det :P


När sov du senast på golvet: ingen aning.

Vilken är din favorit drink: redbull vodka eller sex on the beach


Gillar du din boendesituation: kan inte klaga :)


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: kan sova i 12 timmar men är endå en zombie

Är dina dagar fullbokade och stressiga:
på jobb, ja O.o


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: OM JAG GJORDE :o

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22


Tror du på liv på andra planeter: tveksamt..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: "jag vill dö"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: ja, om jag vågat!


Tycker du om att krama folk: brys på vem jag ska krama O.o


Äger du en digitalkamera: japp

Vilka kändisar har du blivit jämförd med:
Babben Larsson O.o


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: ofta så glömmer jag bort att dom ska ringa.. (mitt minne suuger!)

Får du dåligt samvete efter du ätit kött:
ganska ofta faktiskt..


Är du mörkrädd: JA!

Tre saker du alltid har med dig: Nycklarna, det andra brukar jag glömma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback