visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag har aldrig varit en hästtjej.
jag har aldrig fattat grejen med att vara i ett stall flera timmar om dagen flera gånger i veckan.
när jag var liten och alla mina tjejkompisar var i stallet så gjorde jag andra saker.. som att pilla navelludd.

jag hade antagligen varit en hästtjej om det inte varit för det faktum att min mamma är livrädd för hästar..
sen kan jag ju erkänna att dom inte luktar hallon för den delen heller, så hade nog inte stått ut ändå xD

iaf, anledningen till att jag börja tänka på detta var för att jag för några månader sen såg på "my super sweet sixteen", där önskade sig en av tjejerna sig ett exotiskt djur ist för en bil..
.. och jag måste ju medge, att även om jag inte är en hästtjej så skulle jag inte banga att ha en av dessa sötnosarna i trädgården!





en zorse, (eller en zäst på svenska?)




och en zonkey :D

som ni fattar så är det en häst respektive en åsna som är parad med en zebra, sjukt sweet ändå.. right? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback