visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hrm...

stack ner till stan för att fixa en utklädnad till på lördag...
hittade en polis hatt, sen så köpte jag en rosa peruk också, för hur kul är det med bara en polishatt?

kom hem iaf, tog upp peruken och jag skojar inte när jag säger att den likar något som kommit ut ur en hunds rövhål.
det fanns inte någon som helst likhet mellan den och bilden på paketen..
och polishatten då.. den är inte ens lika hög på alla ställen så den hade passat en missbildad jätte ^^

KATASTROF, känns som jag ska in till malmö och leta imorgon.. jaa-aa då :)

förövrigt så fick jag ett massivt papercut på rakt över TVÅ fingrar, bloade i typ 5 min innan jag gav upp och satte på två nalle puh plåster, aldrig har jag sett så mkt blod komma ut ur ett så litet sår :S

nu är jag trött så jag ska hångla med min dregelkudde :)
ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback