visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

mihihihi, idag har mitt efterlängtade nyckelskåp kommit, och det är så jeffla fint så jag vet inte var jag ska ta vägen! :D

det tog sin lilla tid, men till sist hittade jag det på
bluebox!
saken är den att eftersom jag är typ den enda i vår familj som faktiskt använder nyckelskåpet i huset så var det ju självklart att jag skulle ha ett eget i lägenheten också :)



såhääär mkt älskar jag mitt nyckelskåp! visst är det sweet? :D
(om ni säger nej är ni avundsjuka för ni inte har ett sånt fint nyckelskåp O.o .. eller kanske inte ;D)
huvudsaken är att jag tycker om det, och det gör jag :D


btw, fick en present av min syster annika :)
vet inte riktigt vad det tagit åt mina systrar för dom ger mig presenter till höger och vänster :O
fick iaf en wunderbaum i form av kitty :D yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback