visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo,

igår var jag på bio med busen :) vi såg (500) days of summer, och ja..
.. jag fick ont i hjärtat när jag såg den, det är en film som alla kan leva sig in i, skitbra och såå fin!

även om jag både jag och busen blev arg på summer, jävla luder!

just nu sitter jag och lyssnar igenom kents album "röd".
skitbra! de flesta låtarna har elektronika i sig, lite som "vy från ett luftslott", hur kan man inte älska?
tror jag har en favorit, jag gillar "idioter" hur mkt som helst, men har inte lyssnat igenom alla än för jag klickar tillbaka idioter hela tiden (A)

'du sa att rädslan den går över
men den där oron stannar kvar
den gör mig tveksam när du behöver
snabba avslut snabba svar
du sa att rädslan pendlar långsamt för oss

mellan äkta och falsk
mellan sanning och lögn
vi är idioter'


ska snart iväg och handla, jag och heléne ska hem till sann & co för en tacokväll, sen ska vi se på film :)
kommer nog bli mysigt, mhm!

Kommentarer
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: huhu tack så mkt :)

njä egentligen inte men för mig känns det som evigheter dit :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback