visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo :)
sitter och lyssnar på Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart, så jävla bra!
springer in i köket med jämna mellanrum för jag håller på att laga mat..
nej vänta.. kan det där stämma?
jag lagar mat?

jo, faktiskt.. jag är faktiskt duktig på att laga mat, väljer bara inte att göra det så ofta för att jag är så jävla lat! :D
men nu håller jag iaf på att göra en kyckling wook, mums! tycker bara det tar en jävla tid, för jag vill ha mina grönsaker välstekta så det tar ju ett tag innan som blir "bruna" haha :P

idag var även första dagen tillbaka på jobbet efter att varit hemma en vecka.
blev inte så farligt mobbad faktiskt.. bara lite.
under min sjukling vecka blev jag facinerad av one tree hill, jag hade aldrig fattat grejen med det innan, men insåg att det var för att halva avsnittet redan gått när jag brukar komma hem.

så nu tar jag saken i egna händer och fixar alla avsnitten så man hänger med från början :P


hejsan hoppsan, nu är wooken klar, men jag bjuder på en låt iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback