visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Ligger i sängen just nu och kollar på girls just wanna have fun,
har världens illamående nu också, vaknade redan vid fyra inatt och trodde att jag skulle spy :/

som sagt så finns det inte så mkt att underhålla sig med, men jag snodde denna listan från fia.. enjoy :)

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

Dom ska vara ärliga och omtänksamma :)

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Chrisse och Chriss typ :P

Hur var du som barn?
Wow.. haha jag har för mig att jag var väldigt snäll och lydig faktiskt :)

Varför bloggar du?
För jag behöver ha ett ställe att skriva av mig på..

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Jag anser att vänskap är en slags kärlek

Vad kan man leva utan?
Cigg.

Vilket är viktigast hos din partner?
Att han inte är svartsjuk, hatar svartsjuka killar.. och att han inte röker, vill inte kyssa en askkopp.
Finns mycket mer, men då hade dte blivit en hel lista  :)

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nej, inte än.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Bara när jag är tvungen, blir så rastlös..

Vad skulle du göra med ett friår?
Hrm... skaffa en vovve (A)

Hur svarar du i telefonen?
"Hej.."

Är du pinsam på fyllan?
Alla har väl såna stunder som dom helst vill glömma? :P

Vilken var din första konsert?
Ehm.. räknas nrj in the park? :S
Annars var det My Chemical Romance

Hur ser folk dig?
Flummig och aningen korkad?

Människa som gör dig enbart ledsen?
Är ingen man ska lägga tid på..

Människa som gör dig enbart glad?
Är sån man ska värdesätta :)

Värsta känslan?
Att känna att man inte duger.

Favorit tv-program?
Heroes, Grey's anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Top Model, The Big Bang Theory, Trueblood..
Finns hur många som helst.

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Det vet jag när dne dagen kommer :)

När grät du senast?
I fredags, när jag såg new moon (A)

Är du vidskeplig?
Hahaha, skojar du eller?

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle jobba med djur, eller ha ett jobb där jag kunde ta med mig en vovve.. ja, jag inser att jag är besatt av hundar :)

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
HAHAHA, NEJ?!

Vart går din drömresa?
Skulle ville åka till USA..

Vem är ditt drömragg?
Edward Cullen ;D

När blir man vuxen?
Blir man någonsin vuxen?

Vill du säga förlåt till någon?
Inte för tillfället.

Vem är din hjälte?
Jocke Berg.

Vad tror du på?
Jag tror på Kent och Håkan Hellström <3

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Hrm.. har aldrig tänkt på det.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig

Vad är lycka?
Att trivas med sitt liv utan att vilja ändra på något.

Vilka personer beundrar du?
Hrm..

Vem var din första kärlek?
Linus heter han, var kär i honom i typ.. ettan?

Vem har makten i ditt liv?
Jag?!

Har du någon dold talang?
Detta är hemligt.. men jag kan knäppa med fingrarna och tugga tuggummi samtidigt :)

Har du mobbat någon?
Jag var snarare den som blev mobbad.

Vilket djur skulle du vilja vara?
En fågel..

Kommentarer
Postat av: josefin

218 dagar :O / haha jag läser nu:P

2009-11-23 @ 16:42:57
Postat av: christine

duktig flicka :) vilken läser du?

Postat av: josefin

första :P jag ska bli klar med den denna veckan hade jag tänkt mig, men det komemr nog inte att bli så :P

2009-11-25 @ 15:22:27
Postat av: christine

jag fattar inte hur du kan sluta läsa den :O den första läste jag ut på en dag :D

2009-11-25 @ 23:11:45
URL: http://christinelofgren.blogg.se/
Postat av: josefin

ahha jag vill också läsa ut den nu, men jag har en massa inlämningar :(

2009-11-26 @ 17:31:35
Postat av: christine

stackare.. det är det enda positiva med att jobba... man slipper läxorna :P

2009-11-27 @ 21:25:09
URL: http://christinelofgren.blogg.se/
Postat av: josse

haha eller hur, men du kommer de att gifta sig och kommer hon bli gravid :P? jag måste få veta!!! :)

2009-11-28 @ 22:09:03
Postat av: christine

du får läsa, så får du veta ;) annars får du googla det xD

2009-11-29 @ 00:54:57
URL: http://christinelofgren.blogg.se/
Postat av: josse

jag visste att du inte skulle säga det -.-

2009-11-29 @ 11:16:48
Postat av: christine

HAHAHA :D

2009-11-29 @ 17:10:53
URL: http://christinelofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback