visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

GAAAH GAAAH GAAAH!

idag är det smygpremiärpå new moon, först visas twilight och sen vid midnatt börjar den efterlängtade visningen!
... men, biljetterna tog slut på fem minuter, så det fanns inte såmkt att göra.
har laddat upp med att se  twilight här hemma igår istället :) och imorgon, då jävlar! DÅ JÄVLAR!

alltså, jag tror inte ni förstår hur taggad jag är...
många tycker jag är löjlig för att det bara är en film, men det är det inte,inte för mig.
efter att ha läst alla böckerna på både svenska och engelska typ 3 ggr, så är det inte bara en film..
det är så mycket mer!

det är tack vare böckerna som jag längtar så mycket, och jag längtar redan nu tills stephenie meyers bok utanför twilight serien blir film, för den var också riktigt bra.

angående new moon så hade jag ljugit  om jag sagt att jag inte blev fett med besviken när jag läste kenzas kommentar om den.. i typ 10 sekunder! för sen insåg jag att det kvittar vad hon tyckte, för jag är säker på att den är fantastisk, och efter kommentarer jag hört på andra håll så verkar den vara det också :D

aja, only time will tell :)


Kommentarer
Postat av: josefin

haha har du kollat på den nu? :)

2009-11-21 @ 08:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback