visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo :)

skulle egentligen till jobbet idag, men när jag stod i duschen så fick jag så fruktansvärt ont i min mage, så bestämde mig för att stanna hemma en dag till.
dock lite störigt med tanke på att jag redan gått upp och duschat.. men men.

lite tur i oturen var det för nu när jag satt och kolla på tv, närmare bestämt 10.31 fick jag ett sms aav sf att new moon biljetterna var släppta.. tja, det var nog fler än jag som fick det smset med tanke på att jag suttit sen dess, typ 50 min, och försökt komma in på sf's hemsida.
den är fullkomligt överbelastad, men redan som första minuterna försvann hälften av platserna i malmö..

hrm... hoppas verkligen att jag får tag i biljetter, annars blir jag ilsk!

btw, började läsa stephenie meyers - the host i måndags,  blev klar med den vid åtta tiden imorse.
jisses vad jag lipade! visst, den var lite freaky i början, men när man väl kommit in i den.. jisses säger jag bara!
den var så bra, och så fin, som alla hennes andra böcker. förstår verkligen varför denna också ska bli film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback