visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

vill säga grattis till min syster annika som fyller 29 år idag, grattis grattis!

det har inte hänt allt för mkt på senaste.. min näsa har producerat en jeffla massa slem.. och det är väl något antar jag :P

var hemma hos klikken igår. snackade lite skit och så, sen kolla vi på talang och panic room.
fick sett deras nya kisekatt också.. den var söt för att vara en livsfarlig mördarmaskin :)

stack hem vidd elva, både jag och klikken var trötta och helt ärligt jag somnade direkt när jag kommit hem så det var nog lika bra :P

ikväll är det fest hos nisse och lasson, dom har flyttat till en lägenhet i svedala, ska bli kul att få se den :D
vill också flytta hemmifrån juu :(

överväger att köra till svedala redan nu, dock för att hälsa på min kära syster :)
är inte särskilt fräsh.. och luktar nog sälbajs, men vem fan bryr sig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback