visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

mitt jävla visa-kort har blivit skimmat.
var på åhlens och skulle handla, så funka inte mitt kort. gick till en bankomat för att se om kortet slutat fungera,
nejdå. istället så var mina sjutusen som var där igår som bortblåsa.

har suttit i kö till bankens kundservice i nästan en timme för att få reda på att kortet blivit skimmat och används för fullt i storbritannien..  härligt!
så nu har det blivit spärrat och ett nytt kort är på väg.
dock så har jag inga pengar, måste vänta tills på fredag för att se om pengarna kommit tillbaka, om inte, så måste jag till banken så dom fixar tillbaka dom åt mig.

aja, livet är härligt!

men en sak ska jag säga dig din jävel som är bakom det här:
må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback