visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo,..

har nyss kollat på "in the land of women", den var sweet och lite smått deprimerande, men överlag en fin film som man nog kan se hur många gånger som helst.
kan vara för att jag tycker att adam brody är jävligt snygg, ja, jag inser att du säkerligen inte håller med mig.
finns iaf en scen i filmen när han har glasögon på sig, han var så snygg att jag ville skjuta mig själv.
(ja, jag har en soft spot för glasögon)

dock så är han ingen robert pattinson, men man tager vad man haver.
vet om att jag kommer gifta mig med robert ändå så..
(jag drömde faktiskt det och jag är typ synsk O.o)
känn ironin ;D

ja... detta blev ett inlägg om inget alls.
egentligen har jag bara lust att skrika och typ slå sönder något.
men tror inte att det varit så poppis.

får försöka fokusera mig på att coacha lucifer nu ist så han blir lika mysig som pucko, fniZZ.
bruden i djuraffären skrämde upp han riktigt rejält när hon skulle "fånga" honom.
tror inte hon riktigt visste vad hon syssla med om jag ska vara helt ärlig O.o

aja, hoppas han inte får bestånde men iaf, har mutat honom med gurka nu iaf, så han lugnar väl snart ner sig.
han gillar hjulet iaf, vilket innebär att han inte lär bli lika fet som pucko..

okej som sagt. jag vet inte riktigt vad jag snackar om.
min förkylning håller på att försvinna iaf, kan snart andas genom näsan, yay!

så på måndag börjar jag träna igen, ska bli skööönt, detta tröstätandet har börjat sätta sig på min maaauge :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback