visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjooo,
jag vet att jag har varit oaktiv, men jag har varit i katrineholm hela helgen, har inte kunnat skriva det i bloggen innan, dels för det planerades i fredags, och sen för att min syster läser min blogg.
det var nämligen därför vi åkte dit, för att hälsa på min syster.

jag tiggde taxi av dannieboy, som körde mig till statoil i svedala där min syster jobbar typ 23.30 i fredagskväll.
sen höll jag henne sällskap tills hon slutat, 00.25 påbörjade vi vår resa till katrineholm, jag körde dom första 2 timmarna, och helene körde 3. jisses vad vi garavade, och sjöng och hade oss, övertrötta kan man nog beskriva det som..
kom fram till katrineholm 05.20, då vålgästade vi annika på hennes jobb, jävla tur att hon jobbade natt xD
iomed att hon inte visste att vi skulle komma så var hon lagom chockad, vi har ju aldrig varit uppe hos henne innan, inte jag och helene iaf.

iaf, vi tiggde mat av henne när chocken lagt sig, sen satt vi och väntade på att klockan skulle bli 07.00 så hon slutade..
vi kom hem till annika, som bor mitt ute i skogen bland bambisar och seriemördare!
vi fick sovit i drygt 3 h, innan jag vaknade av att det var varmt, väldigt varmt,.. svettigt.. 30 freakin' grader!
gick i stan lite och kollade runt, handlade mat sen grillade vi på kvällen, och kollade film innan annika skulle börja jobba igen. sen kollade jag och helene på skräckfilm.
så vi har inte sovit särskilt mycket denna helgen, och nu är jag cp trött!

men det var kul att träffa syster igen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback