visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo bre!

var så filosofisk igår kväll att jag glömde berätta vad jag gjort under dagen :P

jag fick mått hår fixat! så nu är det kort och fint igen :)
lite blondare också, men inte säkerskilt stor skillnad om jag får säga det själv xD

egentligen var det meningen att jag och mamma skulle till malmö efteråt, men jag var inte klar förrän kvart i fem typ.
sen skulle jag och syster käka kinesmat innan också så det fanns liksom ingen tid..  (yes!)
mätta och belåtna så stack jag och syster hem till malmö, dock hem till henne..
sen blev det bio klockan nio, vi såg
17 again.
den var helt lite sweet, men trodde nog att den skulle roligare eller hur man ska säga..
visst, när den väl var rolig så var den hysteriskt kul, men tyckte det var för stora glapp mellan roligheterna.

den var bra överlag, och helt klart sevärd. har aldrig gillat zac efron, men jisses vad han kan spela förälskad, lite läskigt faktiskt O.o


ikväll så ska jag hem till busen, där bustrion ska återförenas :P
vi ska käka massa gott, dricka gott och så ska vi spela tv-spel :D
kommer bli en massa kul, mihihihi :D



en busig trio back in the day's O.o
ja, jag vet hallelujah, men detta var också för 4 år sen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback