visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjohej :)

nu har jag kommit hem från en kväll med klikken :)
käkade hamburgare, kela med katten, eller ja.. jag kollade när hon kelade med katten xD
snackade lite skit, kolla tv osv :)

vid halv nio drog vi ner till stan för att kolla på bio, det blev
"Wolverine".
men fy fan vad det regnade, och jag mitt dumma nöt trodde inte att det skulle finnas parkering nära bion med tanke på att det brukar vara smockat, så jag ställde mig på första bästa plats vilket resultera att vi fick springa snabbare än spirit till biografen för att inte bli genomblöta :P

men iaf, jag tyckte filmen var bra. jag älskar trots allt action, sci-fi och allt vad det heter, dock så är det sällan någon som vill se såna filmer, tur att jag har viktoria som har samma filmsmak :D

efter bion tänkte jag vara smart och tanka, så vi körde till volvo..
tror ni det går att tanka? nej..
så vi fitta rundor, och till sist så byta vi pump..
tror ni den funka.. självklart inte.

för att göra en lång historia kort kan vi säga att jag drog ut nästintill allt deras kvittopapper för jag blev så jävla arg, och körde till entré istället :) fniZZ

nej nu ska jag sova.. är ledig imorgon men är en massa trött :|



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback