visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjoho vad jag är duktig, stack och tränade en stund med nattisen,
blev dock inte så länge för det var varmt som in i helvete.
verkar inte som att dom har några fläktar på det stället för fy fan :|

men duktig känne rjag mig iaf.. och det är ju bra :)

var nere en sväng i stan med mamma innan idag också.
mamma försöker få mig att säga vad jag vill ha i födelsedags present, och det verkar inte gå in i skallen att jag inte vill ha något.
eller jo, något vill jag ha, jag vill få tillåtelse att ha en hund, men det lär aldrig hända.
iaf, jag hittade inget i stan, så mamma vill att vi ska åka in till malmö imorgon, suck.

i vanliga fall så hade jag varit glad över det, men jag vill helt enkelt inte, hoppas att jag kan komma undan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback