visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

var nyss inne på min internetbank och såg att alla mina pengar kommit tillbaka igen, det var snabbt jobbat med tanke på att jag skicka in blanketterna i onsdags, jag klagar inte iaf :D

jag har firat det med att köpa ett par skyhöga klackar..
nu måste jag bara lära mig att gå i dom också?
haha... övning ger färdighet som dom säger..

idag ska jag även bjuda med min syster på bio dagen till ära, vi ska se mañana, en skånsk komedi som värska sjuuukt rolig, iaf när man kollar på trailern, så det blir perfa :D
blir kanske bio på söndag också, det hoppas jag verkligen för det finns hur många bra filmer som helst på bio nu så jag vill se O.o

aja, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback