visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo, igår så var det inflyttningsfest hos alex och david, det var hur kul som helst!
förrutom att vi missade tåget... trots att vi sprang O.o men det gjorde inte så mkt för det tog bara en haalvtimme till nästa tåg, och den spenderades inne på burgerking :P
vi införskaffade även en inflyttningspresent på ica kvantum bestående av popcorn, bomullsrondeller och dassapapper ;D
det hade vi tryckt ner i en übersöt presentpåse med alla disneyprinsessor på :D
en massa sweet!
efter förkrök hos de utvalda det så stack vi till slagt för lite utgång, jag gillar egentligen inte slagt, men igår var det riktigt jävla kul, dom hade ett shlagergolv som användes minst sagt flitigt :D

grejen var ju det att klockan ställdes om igår, så vi var ju inte hemma förrän halv 6 O.o
det var lite smått freaky :O
men kul hade jag iaf, tack alex och david!

och ja, i fredags så var jag på bio med oskar, nisse, niklas, natti och lasson.
vi såg marley och jag, buhu vad den är sorlig :(
det var så man ville skjuta sig själv :/

nu måste jag röra på fläsket, ska nämligen till entré med syster, natti och oskar, men först kommer två söta bilder från igår :D



presentpåsen :D




sofia, jag och viktoria :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback