visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hej bloggen.

idag är jag så sjukt trött!
kan vara för att jag låg vaken typ halva natten, då jag var övertygad om att det fanns en massmördare i mitt rum O.o
min paranoia är fan inte lätt att ha och göra med alltså, det kan nog inte vara bra att vara det så mycket som jag är.

men iaf, idag så har jag jobbat, var rätt så segt för fanns inte så mkt att göra.
jag måste hålla mig sysselsatt på jobb, annars får jag tråkigt och börjar gnälla O.o
hellre fullt upp hela dagen så att tiden går snabbt, än att bara gå och lulla.

har även tränat idag, step och styrka.
styrkan var ingen höjdare då jag var sliten som en talgoxe, men jag tog mig igenom det iaf!

nu är det snart dags för 2½ män, sen ska jag bums i säng!

ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback