visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag har kommit hem från min syster nu,
var ju i malmö hela kvällen, såg på bio, en shopaholics bekännelser.
jag skrattade så jag nästan dog vid ett x antal tillfällen :D

vi var ju på den nya biografen på entré, som förövrigt är min nya favorit biograf!
tyckte att dom hade löst det skitsmart.
fotöljerna var stora och sköna, stora mugghållare, sen så hade dom jättestort utrymme för benen, antagligen för att man ska slippa resa sig upp när någon vill gå förbi.
jätte praktiskt var det iaf, och skönt att slippa tränga ihop sig!

och vill råga på allt, iomed att det var öppningshelg, så lottade dom ut två stora choklad.
och vem vinner om inte heléne?
hon vann 2 kg center choklad, hon borde kyssa mina fötter som bokade platserna åt oss ;)
och eftersom att jag inte äter godis så slipper jag vara avundsjuk också ;D hahah ..men det är jag nog iaf O.o

ja just det, anledningen till att jag är hemma så sen är att efter vi varit på bion så körde vi hem till heléne, jag skulle egentligen bara gå på dass och kolla på tv med henne en stund, men jag somnade, eller ja, båda somnade, och jag vaknade lite över tre O.o
freaky freaky :D

nej, nu ska jag försöka sova, är rätt trött O.o
adios!





heléne med 2 kg choklad O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback