visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

träningen var jobbig idag, vi körde lite nya övningar som tog döööd på mig!
efter jag lämnat klikken så tänkte jag köra till konsum och köka kladdkaka,
dom hade ALLT, UTOM kladdkaka, ändå sprang jag runt där inne i 5 minuter och letade frenetiskt.
 
nåja, jag tänkte "statoil har!" (det har dom iaf i svedala O.o
ja, ellerhur, så fan heller!

så då körde jag till citygross, och när jag trodde hoppet var borta så såg jag kladdkakorna!
THANK YOU THORN!

men lyckan var kortvarig.
när jag kommer ut från citygross ser jag en kärring sitta i en bil brevid min, hon hade bokstavligt talat slickat hela passagerar sidan på min bil.
jag överdriver inte när jag säger att det var 5 cm mellanrum mellan bilarna.
och jag hade parkerat mitt i min ruta, hon hade hjulen inne i min rutan så det svängde om det,
jävla kärringjävel tänkte jag.  hur fan kan man parkera på det viset och inte rätta till bilen? på hennes andra sida var det ju över en halv meters (säkert mer) plats.

och ddet värsta var att under tiden jag försökte backa ut smidig som en fjäril, så satt hon och glodde, jag hade lust att backa rakt in i sidan på henne bara för att lära henne en läxa. det var inte långt ifrån att jag gjorde det kan jag säga, tajt, jadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback