visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag är sjuk, och jag har fått min diagnos..

jag är en shopaholic.
jag var i stan med syster igår för att hon skulle köpa en klänning till ett bröllop hon snart ska på.
och väl inne på MQ så höll jag på att dö.

det fanns en massa saker som jag vill ha, och jag lovar att det var nog emr än helene som höjde på ögonbrynen när jag gick runt och sa "my precious" till alla fina saker jag såg.
det är löning på tisdag, vilket innebär att det börja eka lite i plånboken, så såklart hade jag inte råd att köpa något där inne.

gick runt och våndades, så tillsist smet jag in på kicks, och köpte en mascara från dior som kostade alldeles för mkt.. "bara för att".
och nog fan kändes det som en sten släppte från hjärtat när jag gick ut med min lilla kasse.

så ja, jag är en shopaholic, och på tisdag ska jag shoppa loss O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback