visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo, igår kväll spenderades på big bowl.

förrutom nisse, jag, oskar, lasson, niklas och natti, så joinade även jerry och therese.

blev många skratt och mycket dricka.
lite för mkt dricka för vissa.. host..

men jag tackar natti som planerade allt, blev en trevlig kväll :D


var och kollade på en lägenhet idag.
men ska inte ha den,min syster blev däremot jävligt sugen på att ta den istället,
för den var verkligen hur fin som helst. stort kök, stort sovrum, stort vardagsrum, badrummet var stort, och helkaklat nyligen.

så varför vill jag inte ha den?

jo, jag har bestämt mig att jag ska läsa vidare,
ska söka på en del ställen, bla luleå.
det har inte blivit så populärt bland omgivningen, men nu är det såhär att det är faktiskt mitt liv.
och jag måste göra något med mitt liv, våga ta lite risker.

jag vill inte bli en sån bitter kärring som sitter där och berättar historier för alla om vad hon hade kunnat bli, om hon bara vågat chansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback