visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår hade jag en värdelös dag.
det började med att jag försov mig, och sen så gick min jävla bilnyckel sönder,
eller ja, sönder och sönder, batterierna tog slut så kunde inte komma in i bilfanskapet, tror ni att vi hade batterier hemma?
nej. självklart inte, då hade ju det varit lite väl enkelt.

resten av dagen sög ännu mer, mest för att det var säsongsavslutning på grey's  anatomy, gud, jag vill dö :(

ja just det, jag gäspade igår, så hör jag hur liksom käken "smäller" till, nu kan jag knappt öppna flabben utan att det gör svinont..
som grädde på moset så vaknade jag med något som endast kan beskrivas som nackspärr, hallelujah!

nu ska jag lägga mig i fosterställning och typ dö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback