visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

ÄNTLIGEN!
dagen alla har väntat på, eller iaf bleka blondiner som mig själv..
bleka ögonbryn har blivit trendigt!

i metro fanns ett stort repotage om hur man fixa den "nya bleka looken", carolina gynning och gwen stefani är två som hakat på, om man inte räknar med alla modeller då ofc.
jag drar en lättnads suck, för nu, efter alla år av att ha hört "Oj, har du inga naturliga ögonbryn?", så är det trendigt.

och även om den bara lär hålla i typ en vecka så säger jag; IN YOUR FACE BITCHES!


jag och mina "onaturliga" ögonbryn

Kommentarer
Postat av: Li

Men, va f*n!! Min ögonbryn har ju alltid varit mörkare än mitt hår... Menar du att jag är totalt ute nu ;0)

Kram Li


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback