visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag hatar min kropp!

eller nej, jag kan leva med den, det är bara själva  formen som stör mig, denna såkallade "timglasformen".
det är rätt otroligt hur alla kan säga att den är snygg, men inte fan vill dom själva ha den..
.. och jag förstår dom.

som det här med bikinisar, på de flesta ställena numera så kan man köpa under- och överdel separat..
tog bara överdrivet länge innan dom insåg att man inte har samma storlek upptill som nertill ^^

anledningen till att jag kom på detta var för jag köpt en bikini från nelly.
dom är smarta nog att man kan välja olika storlekar på delarna, thank god!
men det roliga är,eller nej, inte det roliga, men hur mina storlekar ser ut..

där nere har jag storlek L, inget jag skäms för, för hellre en stor storlek, än att försöka klämma sig i en liten så att man liknar en kassler.. men iaf.. på ovandelen.. så har jag, och håll i er nu, storlek xs.
HUR FAN I HELA HELVETE GÅR DET IHOP?
jo, det ska jag berätta för er, för min jävla kropp är "timglasformad".
ungefär ner till där mina revben slutar så är jag en.. ja, 36 ungefär, men nedanför revbenen är jag en 38-40.

jag beställde den där jävla bikini överdelen i storlek s, just för jag är smalare där uppe, men den är för stor!
mina tuttar kan inte hålla den uppe och det är fan förnedrande.
i vanliga fall är jag tacksam för mina små tuttar.
jag slipper ryggont, min kläder sitter bra utan att jag behöver ta en större storlek för att tuttarna ska få plats.
men när det kommer till att visa sig i bikini så ser jag inte klok ut.
gud vad jag önskar att jag hade en "rak" kropp istället :(

nej, nu ska jag sluta klaga så mkt och försöka sova i mitt övervarma rum istället.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback