visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

wooho, nu har jag kommit hem från malmö.
hade inget att göra idag, så jag och syster bestämde oss för att gå på en tidig föreställning på bio, och sen se dom desperata hemmafruarna hemma hos henne :)
sagt och gjort, jag körde till malmö, var där i god tid, redan klockan 17.45 och bion skulle börja 18.20.

jag ringer min syster för att få portkoden.. tror ni hon svarar?
nej.
jag visste att hon skulle sova innan, så jag trodde hon råkat tryccka bort samtalet. så jag ringde typ.. 15 ggr, skickade sms och hade mig. tror ni hon svara?
nej.
jag ringde tom hem till hemtelefonen.. som hon såklart hade sagt upp för att hon aldrig använder den.

klockan tickade i en rasande fart och jag blev rätt crazy O.o
tillsist, 18.05 kom en tant som bodde i huset och släppte in mig, stack upp till helene opch ringde på.. tönten låg och sov.
snabbare än spirit fick hon klä på sig och springa ner till bilen..

självklart fastnade vi i trafiken.. inte nog med att vi skulle från kirseberg till centrum, nej, självklart så är det studentvecka också.. alltså ett riktigt helvete att komma någonstans.
jag säger bara thank you thorn för att reklamerna varar i en kvart!

men vi kom fram iaf, vi såg
"flickvänner från förr".
hade inte så stora förväntningar, för den verka lite skum, och den fått dåliga recensioner i metro.. men hallelujah.
den var sååå söt! och så bra, den rekommenderas verkligen!



efter det så körde vi och skaffa en pizza som vi dela på när vi såg dom desperata hemmafruarna, så kvällen slutade bra trots allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback