visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hej bloggen :)

kanske ska berätta om allt som hänt i helgen..

fredag
det var dags för student, och såklart så kände jag en hel del som gick ut, men prioriterade bästis eftersom.. ja, det är väl rätt självklart? :D
hade skittrevligt där, trevligt folk, god mat och dricka.. dock lite för mycket dricka.
för det sista jag minns är att jag sa hejdå till viktoria.

eller, har ett minne av att jag spydde i en påse på en väg där det gick snabbt O.o
av det folk har berättat så antar jag att det var påväg hem från svedala.
nej, usch, det var hemskt. har haft minnesluckor en gång tidigare, och då var jag 17, så det var ett par år sen sist.
och såhär långt har dte inte heller gått på ett bra tag, känner verkligen inte för att dricka sprit den närmsta tiden.

men nu tillbaka till mer positiva saker, som en bild :D
här är min fina bästis på sin student :D




lördag

efter det jag berättat så kan ni väl nästan räkna ut att jag låg i fosterställning hela dagen.
pimplade blåbärssoppa och avslagen coca, yay!

söndag

låg och mös i sängen till på kvällen, kollade på bolt med mamma och syster.
mysigt :D
på kvällen bar det in till malmö med klikken där vi kollade på
i love you, man.
den var sjuuukt rolig :D rekommenderas verkligen.
såklart så hann vi ta lite seriösa snack mellan varven också :)


nu, ska jag dock in i duschen för jag har tränat idag.. första gången på 13 dagar O.o
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback