visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hrm,... jag borde nog sova, men jag svettas som en gris, och trots att jag har en fläkt i rummet så hjälper det inte särskilt mycket :O
har en snarkande syster i min säng också, som nog har en bidragande effekt :P
hon brukar ju sova i min säng när hon sover över här, dock är det lite plågsamt i denna värmen, fast min säng är rätt stor..
tror hon bytar till päronens säng när hon vaknat.

dom är ju uppe i katrineholm hos min andra syster, dom stannar nog veckan ut och jag är för paranoid för att lämnas ensam så länge O.o

sist dom var borta så tvingade jag hit min svåger mitt i natten för att jag hörde ett bankande ljud på förrådsdörren precis utanför mitt fönster, självklart så slutade det banka när han kom hit, typiskt! eller inte typiskt, det var ju bra att det slutade, men jag kände mig lite smått psycho!

mhhhm.. jo, jag ska fixa mina naglar på torsdag :) brukar alltid fixa fransk manikyr när det är dags för semester, och nu har jag så pass långa naglar att jag nog slipper lös tippar, yay! :D

ja, just det, jag passade min brorsdotter alma igår, hon var sjuk ju :(
men det värsta är att hon nog smittat mig, för nu har jag fruktansvärt ont i min stackars hals :(
aj aj aj :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback