visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

woho, nu har jag kommit hem från att ha fixat mina nails :)

har sett fram emot att få ha mina riktiga naglar för en gångs skull, så vad tror ni händer?
jo, jag knäcker en ^^ .. idag.. några timmar innan det var dags :(

men eftersom att ifeta är proffs så satte hon en tip på den jag knäckte och så fick resten vara mina egna :P
dom var i det kortaste laget enligt henne, men eftersom jag jobbar imorgon med vill jag inte vara helt handikappad ^^

men nästa gång när dom växt ut lite mer så kommer dom bli ännu snyggare för då kan dom bli raka och inte rundade som dom är nu..
but i still like them :)



mihihi, som ni inte kan se vilken som är fejk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback