visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

erkänn, jag hade rätt,
den jävla låten av peter bjorn & john suger balle.

den är så fruktansvärt dålig.
den är värre än takidas handlake village och beyonce's if i were a boy, blandat tsm i en salig blandning med typ.. en uttjatad låt som curly sue.

nej, bättre kan jag nog inte beskriva hur mkt jag avskyr den.
tur att jag vet att ni är på min sida :) .. eller något.

har nästan nyss kommit hem från gymmet.

tränade pass idag med klikken, testade ett nytt som hette "core på boll och styrka".
det var kul, roligare än de vanliga styrkepassen, dock jobbigt att hålla balasen på bollen.
klikken fick sig ett par goda skratt ett x antal ggr då jag trillade i golvet xD

men ni vet ju vad dom säger, ett gott skratt förlänger livet,
att trilla mot döden från en balansboll förkortar det dock ;D

efter det så körde vi lite kondition på maskinerna också, en sån, obritrec typ, som dom visar på tvshop osv.
jag klarade bara 15 min sen ville jag dö.

jag önskar att jag hade samma viljestyrka som klikken, hon  hade säkert kunnat hålla på i 40 min O.o
men jag är tyvärr en sån som ger upp så fort det blir lite jobbigt,
though shit but thats life :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback