visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo, sitter och kolalr på the ringer på trean, och ja, bloggar lite,
plus käkar cashewnötter, mums i magen!

mina ögon har vant sig vid den nya tvn, med tanke på att min gamla var en 21" så var det jäävligt stor skillnad!
man visste inte riktigt var man skulle kolla nånstans, men som sagt, nu har jag fått pli på det.

dock så är det lite störigt, för iomed att vi har kabeltv så blir inte bilden lika bra som om vi haft digital.
kanske inte låter så farligt, men när man vet hur bilden ska se ut egentligen så är det måttligt irriterande ;D

nej, funderar på att borsta bissingarna sen nanna kudden.
har haft så fullt upp att jag inte ens börjat läsa boken än.. har jag feber kanske? O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback