visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo,
lördag idag.
är just nu hemma hos fia i älmhult, hon ska ha fest ikväll och det lär bli hur trevligt som helst :)

killarna sitter och roar sig med GH medans jag och fia gör oss klara, dock så är jag redan fixad och färdig.
blir inget avancerat, linne och jeans, det är ett säkert kort.
är ju inte riktigt säker på vad folk som går ut på speak easy brukar ha på sig :S
är ju trots allt första gången jag går ut här :P

åker hem vid tio i elva imorgon.
har fjäskat för pappa, så han ska hämta mig på centralen, sen ska vi åka till media markt.
har bestämt mig för att köpa en ny tv, återstår att se hur det går med den saken xD

och ja, kanske ska säga vad som hände igår, jag, oskar, nisse, lasson och alex var hemma hos alex och spelade GH och buzz :P det var en upplevelse, men vi kan ju säga såhär, jag var rätt duktig på buzz fast dom gaddade ihop sig xD
men kul var det :D

nej, nu ska jag vara lite social tror jag bestämt, det har kommit lite nytt folk och jesper ser minst sagt rädd ut..

ciao!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas att du får en trevlig helg, av det som är kvar =)

Postat av: MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag och min skolas nedläggning.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra dag! Bye

2009-01-24 @ 21:12:35
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback