visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

nu är jag hemma igen efter en dag i älmhult.

det var trevligt och så, men ja, deras förfester skiljer ju sig lite från vad vi här nere brukar göra.
de första människorna kom redan vid fem tiden, och ja, vi började nog festa på riktigt vid 6 snåret.
sen gick vi mot utestället redan vid halv elva.

så som sagt, här är man van vid att börja festa vid nio tiden och sen sticka vid tolv.
så det blev en väldigt lååång förfest, dock kul iaf :D
och det var supersnällt att hon bjöd oss.
blev vän med en annan sofia, hon vill att jag ska följa med till hultsfred och hon har nästan lyckats övertala mig :D

men igår var jag riktigt trött, så när vi stod där i kön halv elva på kvällen så kände jag att jag bara ville hem, så sagt och gjort, jag fick fias nycklar och gick hem igen.
tur att älmhult inte är så stort, så jag gick helt själv utan att gå vilse faktiskt den du!

resten av kvällen spenderades med att försöka byta kanal på deras tv, efter en halvtimme av king kong så kom fias sambo henrik och visade hur man gjorde. dock så somnade jag framför tvn redan vid halv tolv tror jag.

sen när fia och resten av gänget kom tillbaka när stället stängt så verkade det inte som jag missat något,
enligt fia så hade det varit aptråkigt om man jämför hur det brukar vara, och sen så blev jeppe slagen på käften ^^

nej sånt drama kan jag klara mig utan :)
men sammanfattningsvis så hade jag kul :)

tog tåget hem tio i elva, så hämta pappa upp mig på centralen och körde till mediamarkt, jag kom hem med en ny tv :D
panasonic 37" full hd, i like! fick den till ett jävligt bra pris också, därför jag tog med mig daddy, han vet hur man fixar sånt ;)

kom hem med något annat också, och ja, kalla mig patetisk..
men vem kan stå emot denna här när den står i bokaffären på centralen och bara kollar på mig? :O
inte jag iaf!



  

den är minst sagt tjock, 754 sidor!

Kommentarer
Postat av: Julia

ooorka boken! haha joobbigt.

Fin blogg annars:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback